خبرگزاری کار ایران

روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل / 176 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۸۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 32 بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعا 176 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

محمدرضا رضایی بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به اینکه زمزمه هایی از آغاز موج جدید کرونا از جنوب کشور به گوش می رسد، لذا با توجه به اینکه استان اردبیل از مهمترین مقصدهای مسافران و گردشگران است، توصیه می شود هم استانی ها با جدیت تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد اوج گیری مجدد بیماری کرونا در استان نباشیم.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته 32 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و بستری شده اند و خوشبختانه مورد فوتی در مدت یاد شده گزارش نشده است؛ از 32 بیمار جدید کرونایی در استان، 25 نفر از اردبیل، 4 نفر از پارس آباد، 2 نفر مشگین شهر و یک نفر از گرمی اعلام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در حال حاضر جمعا 176 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 40 بیمار وخیم گزارش ده که در بخش های آی‌سی‌یو تحت مراقبت و درمان هستند.

رضایی بنا گفت: طی 24 ساعت گذشته 28 بیمار کرونایی با وضعیت بهبودی نسبی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند که لازم است این افراد توصیه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند و به مدت حداقل دو هفته در قرنطینه خانگی به سر ببرند.

وی افزود:  بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز