خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی اردبیل:

158 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند / وضعیت 45 بیمار وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۱۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از شناسایی و بستری 23 بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

محمدرضا رضایی بنا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 23 بیمار جدید کرونایی شناسایی و در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی از گزارش یک مورد فوتی در مدت یاد شده در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه 16 بیمار کرونایی با بهبود نسبی از بیمارستان ها ترخیص شدند که لازم است بمدت دو هفته توصیه های کادر درمان مبنی بر قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

معاون در مان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در حال حاضر جمعا 158 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 45 بیمار وخیم است و در بخش‌های آی سی یو بستری هستند.

رضایی بنا گفت: از 23 بیمار جدید کرونایی در استان، 21 نفر از اردبیل و 2 نفر از مشگین شهر گزارش شده است و خوشبختانه در بسیاری از شهرهای استان موارد جدید ابتلاء به کووید 19 گزارش نشده است.

وی مشارکت عمومی را تنها راه مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به وضعیت نسبی پایداری بیماری در استان رسیده ایم و با همت مضاعف دستگاه های اجرایی و عموم مردم می توانیم در آِنده ای نزدیک شاهد ورود استان به وضعیت سفید باشیم.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز