خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن گرمی خبر داد:

طرح هادی روستای قاسم کندی افتتاح و به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۳۵

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گِرمی از افتتاح طرح هادی روستای قاسم کندی خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت در قالب این طرح در این روستا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی رحیمی با اشاره به اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در روستای قاسم کندی عنوان کرد: افتتاح طرح هادی در این روستا با ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر عمومی با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و پانصد میلیون ریال در راستای تسهیل در عبور و مرور روستائیان اجرا شده است. 

وی در ادامه این مراسم افزود: مقاوم سازی ۵۵ واحد مسکونی روستایی و اعطای ۱۷۷ جلد سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، از دیگر خدمات ارائه شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این روستا می باشد. 

در بخشی دیگر از این مراسم علی بهشتی از بازنگری طرح هادی این روستا و قول مساعد مبنی بر بررسی آن در جلسه کارگروه کارشناسی بنیاد مسکن خبر داد و تصریح کرد: با مصوب شدن بازنگری طرح هادی روستایی،  افق توسعه جدید ناحیه ای این روستا به عنوان مرکز دهستان (پایین برزند) گشوده خواهد شد. 

فرماندار شهرستان گرمی در پایان افزود: در بحث سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغالزایی روستایی نیز حمایت های لازم انجام خواهد شد که این امر همت اهالی بومی منطقه را می طلبد تا با استفاده از زیرساخت های به وجود آمده،  نسبت به احیای بازارچه قدیمی قاسم کندی اقدام عملی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز