خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه بازاریان اردبیل به ایلنا خبر داد:

آغاز فعالیت جامعه اسلامی بازاریان اردبیل برای ایفای نقش در انتخابات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۰۳

رئیس جامعه اسلامی بازاریان و اصناف اردبیل از آغاز فعالیت جامعه اسلامی بازاریان اردبیل برای ایفای نقش در انتخابات شورای شهر اردبیل با شناسایی افراد منخصص خبر داد.

سعید ایرانی جم در حاشیه جلسه مجمع مطالبه‌گران بازار اردبیل در گفت وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان از آغاز تاسیس با هدف مطالبه گری آغاز به کار کرده که در این خصوص با تشکیل مجمع مطالبه گران توانسته با شناسایی افراد  تاثیر‌گذار و همچنین چهره های دانشگاهی برای رسیدگی به مطالبات مردم گام بردارد.

او از حضور و مشارکت ۴۵۰ نفر مطالبه‌گر در این مجمع خبر داد و گفت: مجمع مطالبه گران به مدت ۳ سال است که توسط جامعه اسلامی بازاریان و اصناف اردبیل تشکیل شده و مهم‌ترین هدف از تشکیل این مجمع، مشاوره و اتخاذ نظرات کارشناسی اعضای این مجمع در بخش های مختلف عمران شهری، مسائل اجتماعی، فرهنگی،بهداشت و درمان و... برای ارائه مطالبات به مسئولان دستگاه های اجرایی است.

ایرانی جم ادامه داد: در این جلسه با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از برگزاری جلسات حضوری، مقرر شد اعضای مجمع مطالبه‌گران  در بستر فضای مجازی به بررسی مطالبات مردم بپردازند و اعضای شورای مرکزی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر این مجمع حاضر شوند.

او به نزدیکی ایام انتخابات شورای شهر نیز اشاره کرد و افزود: در تلاشیم با شناسایی افراد توانمند  و حمایت از این افراد، در انتخابات شورای شهر که در خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد حضور افرادی مدافع حق مردم را شاهد باشیم که البته جزئیات این مسئله و برنامه ریزی آن به برنامه های آتی موکول شد.

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز