خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی گروه‌های جهادی به نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۷۰

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ده میلیارد ریال با همکاری گروه‌های جهادی در سال‌جاری، در قالب ساخت و تعمیر مسکن، تامین جهیزیه، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی به خانوار تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، حسین دشتی با اشاره به کمک ده ‌میلیارد ریالی گروه‌های جهادی به مددجویان اردبیلی، گفت: این کمک‌ها در قالب خرید و ساخت مسکن، انشعابات آب، برق و گاز، تامین جهیزیه، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی به خانوار تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

وی به همکاری ۱۶ گروه جهادی با کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: پنج گروه جهادی «شهید بیگلری، شهید صوابی، شهید حدادیان کلور، شهید کاتب و بسیج سازندگی نمین» بیشترین همیاری را با این نهاد دارند.

دشتی اذعان کرد: پس از بررسی مسائل مددجویان خصوصا اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین، لزوم رسیدگی به امور آنها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: گروه‌های جهادی با همه توان در این مناطق ساکن شدند تا علاوه بر رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، گام‌های موثری را نیز برای خوداتکایی آنها بردارند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل آماده هرگونه همکاری با گروه‌های جهادی است، بیان کرد: در سایه این همکاری‌ها می‌توانیم زمینه اشتغال‌زایی و رونق تولید در مناطق محروم را نیز رقم بزنیم.

دشتی گفت: با همیاری بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه‌های جهادی استان اردبیل بخش مهمی از نیازهای خانوارهای تحت حمایت مرتفع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز