خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اردبیل خبر داد:

کشف بالغ بر 11 تن عرضه خارج از شبکه مرغ در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۷۷

رئیس سازمان صمت استان اردبیل از کشف بالغ بر 11 تن عرضه خارج از شبکه مرغ در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی عنوان کرد: سه واحد مرغداری قصد عرضه خارج از شبکه 11 هزار 540 کیلو گرم مرغ را داشتند که در اقدامی به موقع توسط کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی این سازمان کشف و ضبط شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان افزود: متخلفان  مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام شود ، لذا با رصد به موقع و مستمر بازار ، متخلفان در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

صادقی با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با احتکار کنندگان و کسانی که قصد اخلال در تنظیم بازار را دارند به شدت برخورد می‌شود که در این راستا سه واحد مرغداری با تخلف عرضه خارج از شبکه به میزان یک میلیارد و 804 میلیون و 470 هزار ریال برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم، پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.  

وی تصریح کرد : بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

در ادامه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز