خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد:

پلمپ ۳۷ واحد صنفی متخلف در شهر اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۶۵

فرماندار اردبیل از پلمپ ۳۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود امامی یگانه عنوان کرد: ۱۵۰ اکیب نظارتی و بازرسی در شهر اردبیل فعال هستند که  در مدت ۴ روز اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل ۵ هزار و ۲۰۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

وی گفت: در چهار روز اجرای طرح محدویت های کرونایی شهر اردبیل یک هزار و ۳۸۴ مورد تذکر و۵۷۳ مورد اخطار به اصنافی که به اجرای طرح تمکین نکرده ارائه شده و همچنین ۳۷ واحد به دلیل عدم تمکین به اجرای طرح پلمپ شدند.

فرماندار اردبیل از اعمال قانون برای ۱۷۴ راننده خودرو برون شهری و ۱۵۶ مورد راننده درون شهری در قالب محدویت های کرونایی طی ۴ روز اجرای طرح خبرداد و افزود: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی توسط مردم در شهر اردبیل بالای ۹۰ درصد بوده است. 

امامی یگانه از اجرای طرح شهید سلیمانی‌ با همکاری سپاه و بسیج و مرکز بهداشت شهرستان  و سایر دستگاه‌های متولی در شهر اردبیل برای شناسایی افراد مبتلا ، قرنطینه و رصد بیماران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و  گفت:  این طرح به صورت محله محور وخانه به خانه انجام می شود.

وی از راه اندازی دو نقاهتگاه در شهرستان اردبیل در راستای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در کنار اجرای طرح ها و محدویت های کرونایی قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط تک‌تک مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز