خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد؛

آمادگی شهرداری قزوین برای فروش آسفالت به بخش‌های خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۷

سازمان عمران شهرداری قزوین به دلیل افزایش ظرفیت تولید در كارخانه آسفالت خود، آمادگی فروش آسفالت به بخش‌های خصوصی و سایر شهرداری‌ها را دارد.

قزوین - ایلنا: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: سازمان عمران شهرداری قزوین به دلیل افزایش ظرفیت تولید در كارخانه آسفالت خود، آمادگی فروش آسفالت به بخش‌های خصوصی و سایر شهرداری‌ها را دارد.

به گزارش ایلنا؛ سید حسین شفیعی با تصریح اینكه ظرفیت تولید آسفالت در كارخانه 280تن در ساعت می‌باشد، افزود: این سازمان آمادگی دارد تا به همه مشتریان با توجه به ظرفیت تولید، آسفالت بفروشد.
 
وی با بیان اینكه سایر شهرداری ها می‌توانند طبق ماده 19 قانون تشریفات، بدون طی كردن مراحل تشریفات آسفالت از كارخانه شهرداری قزوین خریداری كنند، بیان كرد: با توجه به خرید دو دستگاه پخت آسفالت جدید در سال گذشته در ظرفیت 120 و 160تن، ظرفیت تولید آسفالت در كارخانه افزایش یافته است كه این مهم می‌تواند منبع درآمدی خوبی برای مجموعه مدیریت شهری باشد.
 
این مسوول با بیان اینكه كارخانه آسفالت در نزدیكی شهر قرار داد، بیان كرد: مشتریان در هنگام خرید مشكلی در زمینه حمل به دلیل نزدیكی ندارند و حتی هزینه های حمل كاهش می‌یابد.
 
وی با تصریح اینكه به دلیل نوع كیفیت تولید آسفالت و نزدیكی محل، خرید از كارخانه آسفالت شهرداری قزوین از نظر قیمت مقرون به صرفه است، گفت: فروش آسفالت به شهرداری ها و بخش های خصوصی که متقاضی خرید آسفالت هستند  منبع درآمدی خوبی برای مجموعه شهرداری است.
 
شفیعی با بیان اینكه در سال جاری به دلیل استفاده از مصالح شكسته كوهی مرغوب به جای مصالح رودخانه‎‌ای در تولید آسفالت باعث تغییر كیفیت آسفالت شده است، اضافه كرد: استفاده از دستگاه های پخت جدید با تكنولوژی روز و كاملا اتوماتیك، بكارگیری نیروهای مجرب و راه اندازی واحد كنترل كیفی و عقد قرار داد با آزمایشگاه خاك استان از دیگر دلایل ارتقاء كیفیت تولید آسفالت در سال جاری می‌باشد كه با ظرفیت تولید این آمادگی برای سازمان وجود دارد كه آسفالت با كیفیت و  قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار دهد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز