خبرگزاری کار ایران

به دست دختر شهید رضائی‌نژاد؛

سومین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۰

سومین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی قزوین در بزرگترین کاروانسرای درون شهری خاورمیانه با حضور همسر و دختر(آرمیتا) شهید داریوش رضائی‌نژاد از شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و مسوولان استانی و شهری افتتاح شد.

ایلنا: سومین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی در بزرگ‌ترین کاروانسرای درون شهری خاورمیانه با حضور همسر و دختر شهید داریوش رضائی‌نژاد از شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی، اعضای شورای اسلامی و شهردار قزوین و سایر مسوولان استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ در این مراسم که به دست آرمیتا، دختر شهید رضایی نژاد افتتاح شد، مسعود نصرتی شهردار قزوین گفت: آرمیتا دختر شهید داریوش رضائی‌نژاد به عنوان شهروند افتخاری و عضو کانون بازی و اسباب بازی شهر قزوین هستند و همچنین با هماهنگی شورای اسلامی شهر قزوین به زودی خیابانی به اسم این شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد.

وی با اظهار خوشحالی مبنی بر حضور دختر شهید رضائی‌نژاد افزود: امسال برگزاری سومین جشنواره بازی و اسباب بازی با اجرای برنامه‌های متنوع و با رویکرد بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار قزوین با بیان اینکه این جشنواره با همکاری کانون فکری کودکان به مدت ۱۰روز برپاست، گفت: حضور سفرا با خانواده‌های خود در شهر قزوین و بازدید از نمایشگاه و برگزاری نخستین مسابقات بین الملی تریال در سعدالسلطنه از برنامه‌های مهم است که در این جشنواره برگزار خواهد شد.

نصرتی افزود: برگزاری این دست برنامه‌ها باعث خواهد شد که معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین المللی سرعت بیشتری پیدا کند.

وی گفت: با برگزاری اجلاس جهانی در شهر قزوین باعث شد شهر قزوین در سطح بین المللی معرفی شود.

در ادامه این مراسم همسر شهید رضائی‌نژاد نیز بیان کرد: حضور در این جشنواره در فضای تاریخی بسیار لذت بخش برای کودکان دیروز و امروز است.

وی با تشکر از برگزاری این نوع جشنواره‌ها و با اشاره به اینکه این اولین برنامه‌ای است که مطابق سن آرمیتا بوده گفت: برای اولین بار است که با دخترم در این شهر حضور دارم و حضور در این جشنواره بسیار خاطر انگیز بود چرا که دیدن این جشنواره برای نسل گذشته و امروز بسیار لذت بخش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز