خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

افزایش ظرفیت راه آهن استان البرز در حوزه‌های مختلف ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۵

علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری و طبیعت گردی استان، آثار تاریخی بی‌شماری شناسایی شده که در کنار ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، سلامت و... ویژگی‌های منحصر به فردی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت ارتقاء ساختار تشکیلاتی نمایندگی راه آهن در استان تأکید کرد و گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های گردشگری، مدیریت بازسازی ایستگاه‌ها امری ضروری است که با ارتقاء ساختار تشکیلاتی نمایندگی راه آهن در استان البرز این امر برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا در کرج کاوه حدادپور با بیان این مطلب در اولین جلسه «کارگروه توسعه گردشگری» استان گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های گردشگری، گسترش ایستگاه راه آهن کرج، افزایش سهمیه بلیت در مقاصد مختلف و مدیریت بازسازی ایستگاه‌ها و... امری ضروری است.

وی همچنین بر افزایش تعداد اماکن تفریحی و گردشگری و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: با نزدیکی فصل تابستان کارگروه «کارگروه توسعه گردشگری» برنامه‌ریزی‌های مستمر و قابل قبولی را هدف‌گذاری کرده است تا میزبانی گردشگران بی‌شماری را که هر ساله از این استان تردد می‌کنند به نحو مطلوب تری انجام دهد.

حدادپور به افزایش و ارتقای سطح خدمات گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه از تمام مراکز اقامتی و پذیرایی خواسته‌ایم تا بیش از هر زمان دیگر نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر تلاش کنند.

وی متذکر شد: علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری و طبیعت گردی استان، آثار تاریخی بی‌شماری شناسایی شده که در کنار ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، سلامت و.. ویژگی‌های منحصر به فردی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

این مسئول از اعضای کارگروه ستاد تسهیلات تابستانی خواست تا با تلاش و کوشش در خدمت رسانی و تأمین رفاه مسافران و گردشگران گام بردارند.

وی با بیان اینکه در تابستان با دو دوره سفر قبل و بعد از ماه مبارک رمضان روبرو خواهیم بود، گفت: در طول ایام سفر آنچه بیشتر در ذهن مسافران ماندگار می‌شود، نحوه برخورد با مسافران است.

نظارت بر بهداشت مراکز بین راهی مسافران، فراهم ساختن زیر ساخت‌های لازم برای اسکان مسافران و سهولت در تردد و.. از جمله موضوعاتی بود که این مسئول بر آن تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی در استان البرز بر ضرورت بهره‌مندی از پتانسیل‌های این حوزه جهت رونق صنعت گردشگری تأکید کرد و گفت: به همین منظور برگزاری اولین جشنواره هلو و شلیل با توجه به اینکه باغداران این استان در تولید محصول هلو و شلیل مقام اول کشور را به خود اختصاص داده‌اند تابستان امسال در استان البرز برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه به صورت همزمان دو کارگروه «توسعه گردشگری» و «ستاد تسهیلات تابستانی» تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز