خبرگزاری کار ایران

نماینده اردبیل در گفتگو با ایلنا:

از تغییر استاندار اردبیل اطلاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۳۵

دولت به دلیل اینکه از صنایع بزرگ حمایت می‌کند صنایع کوچک با مشکلات بسیاری مواجه هستند لذا به دنبال این هستیم تا از طریق کمک‌های مردمی مشکلات صنایع کوچک را نیز برطرف کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در ارتباط با احتمال تغییر استاندار اردبیل گفت: اطلاعی از این امر ندارم ولی فکر نمی‌کنم که ایشان بخواهند برکنار شوند.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌و‌گوبا خبرنگار ایلنا دررابطه با فعالیت خود در حوزه انتخابیه گفت: یک روال معمولی در استان اردبیل برای رسیدگی به بخش‌ها رروستا‌ها و شهرهای این استان وجود دارد که از این روش مشکلات مردم اعم از کشاورزی، آب صنعت، عمران شهری و راه سازی را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: برای بررسی مشکلات مردم از شورای شهر فرماندار بخشدار و مسوولین مربوطه دعوت بعمل می‌آوریم وبصورت می‌دانی مشکلات را حل و فصل می‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: مسوولین مربوطه می‌بایست ماهانه گزارش اقدامات خود را در راستای حل مشکلات مردم به نمایندگان استان اردبیل ارائه دهند.

افضلی فرد خاطرنشان کرد: روالی که نمایندگان اردبیل برای حل مشکلات انتخاب کرده‌اند تاکنون نتایج مثبت داشته است و ما از این روش توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات و شهر‌ها روستا‌ها و بخش‌های استان را حل فصل کنیم و مابقی مشکلات راکه نیاز به بودجه دارند در بودجه سنواتی در نظر بگیریم تا بتوانیم دیگر مشکلات موجود را نیز برطرف کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: دولت به دلیل اینکه از صنایع بزرگ حمایت می‌کند صنایع کوچک با مشکلات بسیاری مواجه هستند لذا به دنبال این هستیم تا از طریق کمک‌های مردمی مشکلات صنایع کوچک را نیز برطرف کنیم.

نماینده اردبیل و نمین در خانه ملت تصریح کرد: برای کمک به صنایع کوچک در استان با وزیرصنعت و معدن و تجارت نیز وارد گفت‌و‌گو شده‌ایم. در راستای راه اندازی قطار اردبیل- میانه و دیگر راههای مواصلاتی وزیراقتصاد بودجه‌ای تصویب کرده که به استان اردبیل اختصاص داده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در خانه ملت گفت: درراستای حل مشکلات عدیده کشاورزان استان نشستی را با وزیر کشتاورزی و نیرو داشته‌ایم و قرار بر این شد تا برای کمک و حل مشکل کشاورزان ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به استان تخصیص داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با پیگیری نمایندگان استان اردبیل مشکلات کارخانه سبلان پارچه که از صنایع کوچک استان بشمار می‌رود رفع شده است.

افضلی فرد در خصوص تعامل استاندار با نمایندگان استان گفت: تعامل استاندار با نمایندگان مردم در مجلس تعامل مناسبی وجود دارد ولی این تعامل می‌تواند بهتر از این هم شود. اطلاعی از این امر ندارم ولی فکر نمی‌کنم که ایشان بخواهند برکنار شوند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پایان خاطر نشان کرد: استاندار اردبیل در جلسات خود از نمایندگان عضو کارگروه اشتغال و برنامه ریزی همواره دعوت بعمل می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز