خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

طرح نور در سه حوزه اماکن عمومی،واحدهای صنفی و خودروها اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۴۴

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح نور در ۳حوزه اماکن عمومی،واحد های صنفی و خودروها اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش هدف از اجرای طرح نور را  حفظ نظم و انضباط اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: این طرح در ۳حوزه اماکن عمومی،واحد های صنفی و خودروها اجرا می شود.

جهانبخش افزود: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری های اجتماعی اجرا می شود که با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهید پرور و ولایی و مسئولان استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکید ما به ماموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم است گفت: با دقت تمام بر نوع رفتار و برخورد ماموران نظارت داریم.

سردار جهانبخش بر تداوم اجرای این طرح تاکید و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی  کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت های رسانه ای از سوی جریان های معاند و مخالف هیچگونه تاثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای ماموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان در پایان ازهمکاری و همراهی مردم و مسئولان دستگاه ها با پلیس در اجرای طرح نور تقدیر و تشکر نموده و تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام گرفته و حضور میدانی در سطح جامعه الحمدالله وضعیت شهر و استان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر شده و به مدد الهی و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز