خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

مسوولان کمیته‌های جهت یابی پنج استان منصوب شدند

کد خبر : ۷۸۳۷۹

طی احکام جداگانه ای از سوی قدرت الله عظیمیان رییس انجمن جهت یابی، مسوولان کمیته جهت یابی استانهای ایلام، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه و گلستان منصوب و مشغول بکار شدند.

طی احکام جداگانه ای از سوی قدرت الله عظیمیان رییس انجمن جهت یابی، مسوولان کمیته جهت یابی استانهای ایلام، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه و گلستان منصوب و مشغول بکار شدند.

به گزارش ایلنا، اسامی مسوولان کمیته جهت یابی این استانها، به شرح ذیل است:

- حمید نوری: استان ایلام

- علی محمدی فر: استان هرمزگان

- ید الله محمودی: استان خوزستان

- حجت الله ابوالفتحی: استان کرمانشاه

- محمد ایوبی: استان گلستان

عنایت ویژه به دراگون بوت جوانان در بوشهر

مجید رسولی، عضو سابق تیم ملی و مربی فعلی تیم دراگون بوت جوانان بوشهر، در گفت و گویی از تشکیل تیم جوانان استان بوشهر گفت.

رسولی گفت: با ایجاد اولین تیم جوانان در کشور، استارت یک حرکت خوب را در استان بوشهر زدیم. اکثر ورزشکاران تیم ما افراد زیر 16 سال هستند و می توانند سرمایه قابل اتکایی برای آینده دراگون بوت و حتی قایقرانی کشور باشند.

وی که خود از قهرمانان این رشته ورزشی است و سابقه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را به یدک می کشد، افزود: امید ما این بود که با تشکیل تیمی منسجم و جذب حامی مالی بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان پیش رو در رده جوانان شرکت کنیم و مقدمات این کار نیز با کمک مسئولان انجمن انجام شده بود، ولی متاسفانه این حرکت انجام نشد.

رسولی اضافه کرد: شاید به سبب مشکلات مالی نتوانیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم، اما از نظر من همه چیز حضور در مسابقات نیست. اگرچه حضور در مسابقات تجربه ورزشکاران ما را افزایش می دهد و انگیزه بیشتری برای آنها ایجاد می کند، اما ما تازه در ابتدای کار هستیم و فرصت زیادی برای حضور در مسابقات مختلف در اختیار داریم.

ایشان در پایان اضافه کرد: بر همین اساس تمرینات خود را با جدیت ادامه خواهیم داد و هدف اصلی خود را بر توسعه این رشته ورزشی در میان رده های سنی پایین قرار می دهیم و مطمئن هستم تیم بوشهر در سالهای آینده حرف های زیادی برای گفتن در مسابقات ملی و بین المللی خواهد داشت.

تیم جوانان استان بوشهر به مربیگری مجید رسولی و کمک نصیر فرخنده، متشکل از آقایان داوود غریبی، محمد غریبی، سجاد رازبین، سبحان رازبین، محمد ماهینی، علیرضا نیک رای، حسین بوالخیر، رضا ماهینی، محمود ماهینی، علی ساسانی، محمد طاهری، خالق بن تمیم، رحمان بن تمیم، محمدرضا حمودیان، سجاد علیزاده و محمدرضا کریمی می باشد.

قطار "فوتوالی" در یزد بحرکت درآمد

"امید روشن دل" مسئول كمیته فوتوالی استان یزد گفت: كمیته فوتوالی استان با پشتكار و پیگیری های كه از سوی مسئولان هیات انجمن های ورزشی صورت گرفت، فعالیت خود را رسماً آغاز كرده است.

وی افزود: در اولین گام تیم فوتوالی یزد را تشكیل دادیم و تمرینات این تیم به صور مستمر در مجموعه ورزشی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

مسئول كمیته فوتوالی استان یزد تصریح كرد: تمرینات بدنسازی و حفظ توپ در دستور كار قرار دارد و در هفته سه روز در زمین ساحلی گلساپوش به تمرینات تیمی و بازی با توپ می پردازیم.

روشن دل خاطرنشان كرد: فوتوالی از آن دسته رشته های جدید است كه از جذابیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند در میان جوانان جای بسیار زیادی باز كرده و به جایگاه خوبی دست یابد.

وی در پایان از آغاز ثبت نام مدرسه فوتوالی در یزد خبر داد و اعلام کرد: علاقه مندان برای آموزش اولیه و اصولی این رشته می توانند به کمیته فوتوالی استان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز