خبرگزاری کار ایران

ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به پنج میلیون تن خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۵۷

در حال حاضر ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر 5/3 میلیون تن است که با تکمیل طرح‏ های توسعه‏ ای و زیرساختی بندر نوشهر، ظرفیت این بندر طی یکسال آینده به 5 میلیون تن خواهد رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از افزایش ظرفیت سالانه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به 5 میلیون تن طی یکسال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید نبی سیدپور در جلسه بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات حمل و نقل کالا در بندر نوشهر که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد؛ گفت: در حال حاضر ظرفیت سالانه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر 5/3 میلیون تن است که با تکمیل طرح‏ های توسعه‏ ای و زیرساختی بندر نوشهر، ظرفیت این بندر طی یکسال آینده به 5 میلیون تن خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تبدیل بندر نوشهر به منطقه ویژه اقتصادی موجب توجه بیشتر سرمایه‏ گذاران بخش خصوصی شده است ابراز امیدواری کرد: با احداث پایانه و زیرساخت‏ های مناسب حمل و نقل موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه فراهم شود.
در این نشست، محمدعلی قمی اویلی، فرماندار شهرستان نوشهر، نیز با اشاره به مشکلات ترافیکی حمل و نقل کالا در بندر نوشهر بر ضرورت رفع مشکلات موجود در این زمینه و تسریع در ترخیص کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تأکید کرد.
همچنین، نصرالله نژاد، مدیرکل حمل‏ و نقل و پایانه‏ های مازندران، در این نشست، تشکیل شرکت‏ های حمل‏ و نقل را یکی از راهکارهای اصولی رفع مشکلات این بخش عنوان کرد و افزود: رفع مشکلات حمل‏ و نقلی مرتبط با بندر نوشهر، نیازمند همکاری‏ های همه‏ جانبه دستگاه‏ های دولتی، شهرداری و شرکت‏ های خصوصی فعال در بخش حمل‏ و نقل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز