خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر این شهرستان اعلام کرد:

کارگران شهرداری خرم آباد بدنبال تبدیل قرارداد کار

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۲

«توجه به خواسته‌های بحق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری به شمار می‌روند، همواره باید در اولویت‌ کاری هر مقام مسئولی قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و بدون دلالی نیروی انسانی داشته باشیم.»

دبیر خانه کارگر خرم آباد اعلام کرد: ۳۰۰ نفر از کارگران شهرداری خرم آباد با استناد به مصوبه هیئت دولت خواستار تبدیل وضعیت خود از پیمانی به قرارداد مستقیم هستند.

پیمان نادرنیا با اعلام این خبر، به ایلنا گفت: کارگرانی که توسط شرکت‌های واسطه نیروی انسانی (پیمانکاری) در شهرداری خرم آباد مشغول به کارند به دلیل نداشتن ثبات شغلی و هم‌چنین ضعف حقوق و دستمزد، ابراز نارضایتی می‌کنند.

این فعال کارگری با اشاره به بخش‌نامه معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص تبدیل وضعیت کارگران پیمانی به قراردای گفت: تعداد ۳۰۰ نفر از کارگران شهرداری خرم آباد که تحت نظارت شرکتهای پیمانکاری کار می‌کنند به این دلیل معترض‌اند که این شرکت‌های واسطه‌ای بخشی از درامد ناچیز آنان را به خود اختصاص می‌دهند.

نادرنیا با بیان اینکه کارگران شرکتی شهرداری خرم آباد مشکلات تبدیل وضعیت قرار داد خود را با رئیس کمسیون کارگری مجلس مطرح کرده اند، افزود: این تعداد کارگر شاغل در بخشهای خدماتی، آتش نشانی، موتوری و فضای سبز، از خانه کارگر خرم آباد خواسته اند پی گیر وضعیت تبدیل قرار داد آنها (از شرکتی به مستقیم) باشد.

دبیر خانه کارگر خرم آباد در پایان اظهار کرد: توجه به خواسته‌های بحق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری به شمار می‌روند، همواره باید در اولویت‌ کاری هر مقام مسئولی قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و بدون دلالی نیروی انسانی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز