خبرگزاری کار ایران

منتظر شرایط متفاوتی هستیم؛

مولایی: این هفته تحول را در پرسپولیس می‌بینیم / بدن‌ها آزاد شده!

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۶۴

شرایط بدنی تیم برای این هفته در وضعیت خوبی قرار دارد. بدن‌ها آزاد شده است و منتظر شرایط متفاوتی هستیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این هفته تحول را در پرسپولیس می‌بینیم. بدن‌ها آزاد شده و تمرینات خوبی روی برنامه‌های تیمی داشتیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مولایی افزود: شرایط بدنی تیم برای این هفته در وضعیت خوبی قرار دارد. بدن‌ها آزاد شده است و منتظر شرایط متفاوتی هستیم.

وی ادامه داد: بازی اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد. بازی دوم هم در آن گرما قابل اتکا نبود اما با آنچه در تمرینات داشتیم، بچه‌ها این هفته وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند و انگیزه بالایی هم دارند که این عامل انگیزشی بسیار موثر است.

مربی بدنساز پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا انجام دو جلسه تمرین در دو روز، بدن‌ها را سنگین نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما در زمان‌هایی که فاصله یک هفته‌ای بین بازی‌ها باشد، یک روز را به دو جلسه تمرین اختنصاص می‌دهیم. جلسه اضافه‌ای که در این هفته داشتیم هم به مسائل تاکتیکی مربوط می‌شد. در این هفته تمرکز بیشتری روی خط دفاع داشتیم و به امید خدا در این بازی شاهد تحول خواهیم بود و اولین پیروزی را کسب می‌کنیم.

مولایی ادامه داد: مساله دیگری که وجود دارد، تلاش مضاعف تیم‌ها برابر تیم‌های مطرح مثل پرسپولیس است. مثلا همه به این مساله توجه می‌کنند که در بازی اول امتیاز از دست دادیم اما در همان بازی فشار زیادی روی تیم نفت آوردیم به شکلی که به گفته بچه‌های راه آهن، بازیکنان نفت در نیمه دوم بازی با آنها مشکل داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز