خبرگزاری کار ایران

برگزاری هشتمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران در همدان

کد خبر : ۹۸۶۶۹

موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و انجمن علوم باغبانی ایران میزبان هشتمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران از 4 تا 7 شهریور ماه در دانشگاه بوعلی سینا است.

ایلنا: موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و انجمن علوم باغبانی ایران میزبان هشتمین کنگره ملی علوم باغبانی ایران از 4 تا 7 شهریور ماه در دانشگاه بوعلی سینا است. منصور غلامی، رئیس موسسه آموزش عالی عمران و توسعه همدان، این کنگره را از جمله کنگره های ملی دانست که هر 2 سال یکبار در یکی از استان های کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی، هدف از برگزاری این کنگره را ایجاد شرایط مناسب برای گردهمایی محققین علوم باغبانی، ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، تبادل تجربیات، هم اندیشی و انتقال یافته های علمی به محققین جوان و تولیدکننده های مشتاق و علاقه مند به یافته های علمی جدید عنوان نمود.

غلامی با بیان اینکه مهمترین دستاورد برگزاری کنگره های ماقبل را انتقال تجارب و یافته های تحقیقاتی است، بیان نمود: افتتاحیه این کنگره در روز 4 شهریور از ساعت 8 با حضور 4 نفر از اساتید و محققین و نیز پیشکسوتان و با تقدیر از این محققین برگزار می شود.

وی ورود میهمانان و نیز اسکان در دانشگاه بوعلی را بعداظهر یکشنبه 3 شهریور و اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز