خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

از حضور در مراسم‌ها با فضای بسته دوری کنید

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۰۸۲

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: حضور در جمع‌های خانوادگی و در فضای بسته احتمال ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد، بنابراین از همه‌ی مردم کشورمان می‌خواهیم با توجه به سرد شدن هوا از حضور در هر مراسمی که در فضای بسته برگزار می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به محدودیت‌های کرونایی از امروز (اول آذر) بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی از امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود و در شرایطی که کرونا هیچ داروی اختصاصی و واکسن تایید شده‌ای نه تنها در ایران بلکه در جهان ندارد،  پس راهی به جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات برای کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: توجه داشته باشید که بخشی از دلایل ابتلا به ویروس به دلیل حضور در جمع‌های خانوادگی است.

لاری افزود: حضور در جمع‌های خانوادگی و در فضای بسته احتمال ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد،  بنابراین از همه‌ی مردم کشورمان می‌خواهیم با توجه به سرد شدن هوا از حضور در هر مراسمی که در فضای بسته برگزار می‌شود، خودداری کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: امیدواریم با اعمال محدودیت‌های کرونایی و نظارت جدی بر اجرای آنها و همچنین همکاری مردم بتوانیم از بار بیماران بستری در بیمارستان‌ها کم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز