خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۴۵

مدیر کل زندان‌های استان تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت اداری مالی با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه به اولویت های دوازده گانه سازمان زندانها گفت: باید به طور ویژه با سرلوحه قرار دادن کار جهادی، در خصوص افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و بهبود مشکلات نیروهای انسانی گام برداریم.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت الله حیات الغیب  مدیر کل زندان های استان تهران با تقدیر از زحمات علی رستمی معاون سابق اداری مالی که طی دوران تصدی این پست به ویژه در ماه های اخیر جهت تأمین نیازهای واحدهای بهداشت و درمان زندان ها و مقابله با کرونا تلاش فراوانی داشته، اظهار کرد: اجرای برنامه های تحولی قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها و نیز شناسایی و معرفی زندانیان به مراجع قضایی که با استفاده از برنامه های اصلاحی و تربیتی مسیر درست زندگی را در پیش گرفته و مستحق آزادی هستند از مهمترین برنامه های اداره کل زندان های استان تهران در این دوره است.

حیات الغیب تأکید کرد: باید به طور ویژه با اهتمام ویژه به اولویت های دوازده گانه سازمان زندان ها و سرلوحه قرار دادن کار جهادی، در خصوص بهبود مشکلات نیروهای انسانی و جذب اعتبارات استانی، ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان از مدیران بالاتر و نیز انتقال زندان های فرسوده به خارج از بافت شهری گام برداریم.

وی همچنین گفت: نیروهای زندانبان در تمام سطوح، به صورت گمنام با خدمت در سنگر حفظ امنیت جامعه و اصلاح و تربیت زندانیان، جانفشانی می کنند و لازم است ضمن سرکشی و بازدیدهای سرزده حتی در روزهای تعطیل، همزمان با توجه به بازسازی زندانها و ارتقای امور آموزشی، رفاهی و بهداشتی زندانیان و سربازان وظیفه، در خصوص افزایش میزان رضایتمندی آنان نیز برنامه ریزی جامع تری صورت گیرد. 

مدیر کل زندان های استان تهران در این دیدار، با تودیع و تشکر از علی رستمی که به سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان ها انتخاب شده، مهدی محمدی را به سمت سرپرست معاون اداری مالی اداره کل منصوب کرد. 

در این متن انتصاب آمده است: شایسته است در چارچوب شرح وظایف مصوب سازمانی، با بسیج کلیه امکانات مادی و معنوی به ویژه منابع انسانی متعهد و کارآمد و بر اساس برنامه‌های ابلاغی ریاست محترم سازمان به ویژه اولویت‌های دوازده گانه و در راستای سیاست های اجرایی اداره کل، نسبت به بهره گیری از خرد جمعی و جلب مشارکت حداکثری متولیان و همه دست اندرکاران در پیشبرد اهداف سازمانی، اهتمام ویژه معمول نمایید. 

همچنین در بخش دیگری از این حکم ضمن آرزوی موفقیت تأکید شده است: انتظار دارد با تدوین برنامه های عملیاتی نسبت به حفظ و صیانت از بیت المال و صرفه جویی بهینه با اعمال تدابیر معقول در هزینه های جاری در انجام وظایف محوله با سرلوحه قرار دادن کار جهادی به اداره امور بپردازید. 

پیش از این، مهدی محمدی مدیر ندامتگاه زنان استان تهران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز