خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های نیم‌بند کرونایی در تهران جواب نمی‌دهد/ شلوغی بیشتر حمل ونقل عمومی در ساعات پایانی روز

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۹۷

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به محدودیت‌های نیم‌بند کرونایی در تهران جواب نمی‌دهد، گفت: با این سیاست‌ها باعث شلوغی بیشتر در ساعاتی از روز به ویژه در حمل و نقل عمومی و در ساعات پایانی روز شدیم که باعث انتشار بیشتر ویروس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در صحن شورای شهر در ابتدای صحبت‌هایم از سازمان‌های نظارتی که به مسائل مدیریت شهری پرداختند تشکر کردم و یک تذکر به صداو سیما دادم که طوری یک تخلف در شهردای را منتشر کرد که انگار این تخلف در دوره جدید مدیریت شهری رخ داده است و متاسفانه این روش خبررسانی درست نیست. 

او ادامه داد: وضعیتی که اکنون درباره کرونا داریم، این روش‌های نیم بند جواب نمی‌دهد. با این سیاست‌ها باعث شلوغی بیشتر در ساعاتی از روز به ویژه در حمل و نقل عمومی و در ساعات پایانی روز شدیم که باعث انتشار بیشتر ویروس می‌شود. 

هاشمی تاکید کرد: لذا نظر ما همچنان منطبق با نظر همه کارشناسان و مسئولین شهر مبنی بر تعطیلی حداقل دو هفته‌ای به سبک عید نوروز در تهران است.

او درخصوص رای نیاوردن برگزاری مجازی جلسات شورای شهر گفت: آیین نامه‌های شورای شهر اجازه می‌دهد که هر زمانی خواستیم بتوانیم جلسات را مجازی برگزار کنیم و نیازی به رای گیری نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز