خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان تخریب یک میلیاردی خودروها در کمتر از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۸۸

با همت ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ۵ عامل تخریب شیشه‌های واحدهای صنفی و خودروی شهروندان که یک میلیارد ریال، خسارت وارد کرده بودند در کمتر ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، بیست و یکم آبان ماه ۹ تن از شهروندان محله خزانه با در دست داشتن دستور قضائی مبنی بر شناسایی متهمان پرونده به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مراجعه و نسبت به تخریب شیشه‌های واحدهای صنفی و خودروهایشان اعلام شکایت کردند. 

بنا بر این گزارش، تحقیات اولیه نشان از این داشت، ۵ شرور با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه‌های شب به محله خزانه مراجعه و شیشه‌های ۳ واحد صنفی و۶ دستگاه از خودروهای شهروندان که در کنار خیابان پارک شده بود تخریب و قبل از حضور ماموران کلانتری محل از محل گریخته اند. 

در این گزارش آمده است، تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی مسئولیت پرونده رابر عهده گرفته و در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند هر ۵ متهم را شناسایی کنند و به دنبال آن مخفیگاه متهمان را که یک گاوداری در حوالی کهریزک بوده شناسایی کردند. 

گفتنی است، با هماهنگی‌های قضائی هر ۵ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف کردند. 

بر اساس این گزارش، کارشناسان میزان خسارت وارده توسط متهمان را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و انگیزه متهمان از تخریب اموال شهروندان در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز