خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

لزوم اهتمام فرمانداران جهت برگزاری مطلوب انتخابات ۱۴۰۰/ پیگیری مشکلات و مطالبات مردم تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۰۶

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم اهتمام فرمانداران جهت برگزاری مطلوب انتخابات 1400 بر پیگیری مشکلات و مطالبات مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران که با حضور استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: برنامه ریزی چهار انتخابات را برای 28 خردادماه سال آینده داریم که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و میان دوره ای خبرگان را شامل می شود که کار سنگینی است و فرمانداران باید از هم اکنون کار را شروع کنند.
 
وی ادامه داد: وظیفه اصلی آسیب شناسی انتخابات گذشته است تا با احصا ضعف ها در راستای برگزاری مطلوب و با مشارکت بالا حرکت کنیم، به علاوه در شاخص بندی انتخابات از رتبه 27 در انتخابات قبلی به رتبه چهارم کشوری رسیدیم که هدف گذاری برای انتخابات 1400 کسب رتبه برتر است.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: ستاد انتخابات از 11 اسفند 99 تشکیل می شود البته قبل آن مانعی ندارد تا نمایندگان فرمانداران تعیین و در جلسات قانون انتخابات مرور شود همچنین مثل گذشته توقع این است اخبار انتخابات به دفتر سیاسی ارسال شود.
 
حسن بیگی سپس گفت: بایستی ارتباط با مردم تقویت شود تا مشکلات و مطالبات مردم پیگیری شود و در این زمینه فرمانداران و تمام مسئولان باید اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز