خبرگزاری کار ایران

صدور دستور توزیع یک میلیون لیتر روغن موتور در همدان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۵۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از صدور حکم توزیع محموله میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بنا به گزارشات دریافتی در مورد گرانی و کمبود روغن موتور در بازار و امتناع برخی فروشندگان به امید جلب سود بیشتر، تیم گشت مشترک تعزیرات با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج)، کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی اقدام به بازرسی از مراکز توزیع روغن موتور و نمایندگی ها کرد.

وی افزود: برخی از نمایندگی ها با عدم اعلام موجودی انبار خود اقدام به دپو روغن کرده بودند که با پلمپ انبار و ضبط کالا به اتهام قاچاق به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

جودکی اظهار داشت: در این گشت پس از مراجعه به درب یکی از نمایندگی های توزیع روغن و مواجه با درب بسته انبار با صاحب نمایندگی برای باز کردن درب انبار تماس گرفته شد اما در نهایت به دلیل عدم همکاری با بازرسین، درب انبار به دستور قضایی شکسته شد و بیش از ۳۰۰ هزار لیتر روغن موجود در انبار کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: این متخلف قصد فریب تیم بازرسی را داشت اما مجموعا یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر روغن موتور به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد که بلافاصله دستور توزیع این محموله صادر و در اختیار سازمان صمت برای اقدام به توزیع قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز