خبرگزاری کار ایران

کشف ۷۱ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط دریابانان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۰۱

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۷۱ هزار و ۳۳۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توسط دریابانان ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار لطفعلی پاکباز در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و قاچاق سوخت، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس شدند.

وی افزود: ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه "خور واسطه" یک عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس دپو شده بود را کشف کردند.

سردار پاکباز در ادامه پس از کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل در یک عملیات موفق دیگر در آب های سرزمینی ماهشهر اشاره کرد و گفت: دریابانان ماهشهر در یک عملیات ضربتی دیگر در "خور زهره" ، موفق شدند از یک فروند شناور، ۳۱ هزار و ۳۳۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه بیان داشت: ماموران در مجموع موفق به کشف ۷۱ هزار و ۳۳۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۱۳ میلیون ریال شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در آب‌های مرزی استان هرگونه تحرکات غیر قانونی را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز