خبرگزاری کار ایران

انتخاب کارشناسان شورای شهر برای سازمان‌های شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۷۶

اعضای شورای شهر تهران کارشناسان مورد تایید خود در سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری را در جلسه امروز شورا انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز و در جریان دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه انتخاب دو کارشناس متخصص برای عضویت در سازمان بهشت زهرا (س) مورد بررسی قرار گرفت.

  براساس پیشنهاد شهرداری آقایان نورزاده و محمدعلی انصاری معرفی و اعضای شورا به عنوان کارشناسان در سازمان بهشت زهرا به این دو نفر رای مثبت دادند. 

همچنین در ادامه بررسی انتخاب دو کارشناس برای حضور در سازمان آتش نشانی بررسی شد و اعضای شورای شهر به پیشنهاد شهرداری مبنی بر انتخاب پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس و تورج فرهادی شهردار فعلی منطقه ۶ رای مثبت دادند. 

سپس اعضای شورای شهر تهران حامد سلیمی سرپرست فعلی اداره شهرسازی و سهیلا صادق زاده شهردار پیشین منطقه ۱۰ را به عنوان دو کارشناس در سازمان زیباسازی انتخاب کردند. 

به گزارش ایلنا، در ادامه براساس لایحه پیشنهادی شهرداری تهران تقی زاده خامسی و نعمت الله خراسانی به عنوان دو کارشناس پیشنهادی مدیریت شهری در سازمان بوستان‌ها انتخاب شدند. همچنین متصدی و اصغر عطایی به عنوان دو کارشناس در شورای مدیریت پسماند از سوی شورای شهر رای مثبت را کسب کردند. 

همچنین عبدالمهدی بخشنده به عنوان یکی از دو کارشناس شورای شهر در شورای سازمان مدیریت میادین انتخاب شد و اعضای شورای اسلامی شهر تهران انتخاب نفر دوم را موکول به رایزنی با شهرداری اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز