خبرگزاری کار ایران

کشف ۵ میلیاردی کالای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۱۰۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تب سنج قاچاق در قالیشویی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک قالیشویی در حوالی کمر بندی دوم تهران مقادیر کالای قاچاق دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان داشت: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و هویت دقیق مالک قالیشویی را شناسایی و به دست آوردند، متهم مقادیر فراوانی تب سنج دیجیتالی در این مکان دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از قالیشویی اخذ شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این رابطه مالک قالیشویی دستگیر شد، ابراز داشت: در بازرسی از داخل قالیشویی تعداد ۸۴۰ تب سنج دیجیتالی فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد.

سرهنگ ولی پور با بیان اینکه متهم به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز