خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۸۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی، شامل: ۵۵کیلو تریاک و ۱۴۸کیلو و ۶۰۰گرم حشیش در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب در خصوص اینکه فردی با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شرق کشور به تهران دارد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: اکیپی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به همراه ماموران اعزامی از پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب به محدوده محله "خانی آباد" مراجعه و پس از ساعت ها کنترل نامحسوس خودرو مذکور را شناسایی و پس از انجام تعقیب ومراقبت ماهرانه سوژه مد نظر وارد یک منزل مسکونی شد.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب ضمن دستگیری متهم در بازرسی از منزل شناسایی شده و صندوق عقب خودرو پژو۴۰۵ موفق به کشف۵۵کیلو تریاک و۱۴۸کیلو۶۰۰گرم حشیش شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز