خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضای هیات رییسه شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۶۸۱

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری دیداری میان هیات رییسه شوراى شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اعطا در صفحه توییتر خود نوشت: "صبح فردا چهارشنبه، دیدارى میان هیات رییسه شوراى شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس، در محل مجلس شوراى اسلامى برگزار خواهد شد.

در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شوراى شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضا نتایج مثبتى در بحث قانونگذارى و برخى هماهنگى هاى اجرایى در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

این دیدار به منظور بررسى مشکلات و مسایل شهر تهران، ضرورت همکارى ها میان شوراى شهر و مجمع نمایندگان، دریافت متقابل نقطه نظرات و نیز پیش بینى فضاى مناسبى براى همکارى در ماه هاى آینده تشکیل خواهد شد و انشاءالله نتایج مثبتى براى تهران و شهروندان تهرانى در پى خواهد داشت.

همکارى ها و هماهنگى ها میان نمایندگان مردم تهران در پارلمان ملى (مجلس) و نمایندگان مردم تهران در پارلمان محلى (شورا)، امرى ضرورى است.همانطور که، همکارى ها و هماهنگى ها میان دولت ملى و دولت محلى (شهردارى) ضرورى و اجتناب ناپذیر است، که متاسفانه این مورد اخیر، مدتى است به شکل نامناسبى، مورد کم توجهى و کم لطفى دولت قرار گرفته است.

اعضاء هیات رییسه شوراى شهر تهران، محسن هاشمى (رییس)، سیدابراهیم امینى (نایب رییس)، على اعطا (سخنگو)، سیدحسن رسولى (خزانه دار) ‌ و سیدآرش حسینى میلانى و زهرا نژادبهرام دو منشى هیات رییسه هستند که با اعضاء هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس دیدار و گفتگو مى‌کنند.امیدواریم این دیدار و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبى در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومى شهر و شهروندان باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز