خبرگزاری کار ایران

۱۴ درب بهشت زهرا(س) بسته است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۲۱

مدیر عامل بهشت زهرا(س) گفت: از ۱۶ درب بهشت زهرا، ۱۴ درب بسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید خال، مدیر عامل بهشت زهرای تهران درباره اخبار منتشر شده مبنی بر وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت زهرا گفت: این خبر صحت ندارد، ‌اما بهشت زهرا بیش از هشت ماه است که در بحران قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت داده سعی کرده است این بحران را سپری کند.  

او ادامه داد: همکارن ما در بهشت زهرا از اوایل صبح تا وقت خارج از ساعات اداری کار می‌کنند و اگر به این معنا باشد که اکنون مشکلی است باید بگویم خیر و مشکلی در این زمینه نداریم.

خال افزود: اما اگر این مساله به این معنا است که در بحران هستیم بله اکنون هشت ماه است که در بحران قرار داریم و از شهروندان می‌خواهم به جای توجه به شایعات در فضای مجازی پروتکل ها را رعایت کنند.

مدیر عامل بهشت زهرا با بیان اینکه مدیریت شهری سعی کرده است تمهیدات لازم را بیندیشد گفت: همه پرسنل ما در حال آماده باش هستند.

خال از مردم درخواست کرد جای توجه به این اخبار فیک فضای مجازی با واقعیت به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت ورود به بهشت زهرا اعمال می‌شود گفت:‌ از ۱۶ درب بهشت زهرا، ۱۴ درب بسته و دو درب باب الشهدا و باب الزهرا باز است. اما از مردم عازجرانه می‌خواهیم که تنها برای تدفین در بهشت زهرا حضور پیدا کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا طرح حضور تعداد مشخصی از بستگان متوفی انجام می‌شود یا خیر گفت: برای هر مراسم بیش از ده، دوازده نفر حضور پیدا نمی‌کنند. شهروندان سوگواران خموش هستند و وقتی به بهشت زهرا می‌آیند باید با حداقل نفرات حضور پیدا کنند. مردم به جای توجه به این اخبار غیر واقعی در فضای مجازی، اگر خانواده کادر درمان و بهشت زهرا را دوست دارند پروتکل ها را رعایت کنند.

خال افزود:‌ در فروردین ماه آمار ما به ۱۱۵ متوفی در روز رسیده بود و با رعایت پروتکل ها در اردیبهشت ماه به تعداد ۹ فوتی رسیدیم.

او تاکید کرد که بهشت زهرا دچار مشکل نخواهد شد اما این بدان معنی نیست که مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز