خبرگزاری کار ایران

از سوی حاجی بابایی مطرح شد؛

پیشنهاد تغییرنام دانشگاه «فرهنگیان» به دانشگاه «پیامبر اعظم»

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۱۲

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای، خطاب به رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد کرد نام دانشگاه «فرهنگیان» به عنوان نماد تعلیم و تربیت و معلم به دانشگاه «پیامبر اعظم» تغییر کند.

به گزارش ایلنا، در نامه حمیدرضا حاجی بابایی خطاب به حسن روحانی و محسن حاجی میرزایی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حاجی میرزایی
وزیرمحترم آموزش وپرورش

سلام علیکم؛

با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور و برکت  رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی، صلی الله وعلیه و آله و سلم و امام جعفر صادق سلام الله علیه، ضمن محکوم نمودن توهین متناوب برخی جراید کشورهای اروپایی به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) در مقاطع مختلف، به ویژه در روزهای اخیر در  فرانسه و حمایت رئیس جمهور آن کشور، در آستانه این ولادت سراسر سعادت، فراکسیون فرهنگیان پیشنهاد می‌کند، نام دانشگاه فرهنگیان را به دانشگاه «پیامبر اعظم (ص)» مزین و نامگذاری فرمایید.

بی‌شک این طرح، اقدام مبارکی است که همچون نگینی بر پیشانی این دانشگاه راهبردی و استراتژیک خواهد درخشید و چشم انداز زیبایی را در تربیت معلّمان شایسته و متخلّق به اخلاق نبوی  (ص) ترسیم خواهد نمود.

همچنین تاکید می‌گردد، سخن آن حضرت را در  سر در دانشگاه فرهنگیان و تمام پردیس‌های این دانشگاه در سراسر کشور، حک نمایند که فرمود:

*اِنَّما بُعِثتُ لِاُتَمِّمَ مَکارِمَ الاَخلاقِ*

برای طراحی آرم این دانشگاه با نام «پیامبر اعظم» از همه هنرمندان میهن عزیزمان نیز استفاده شود و بهترین طرح پیشنهادی در همایشی ملی یا بین‌المللی، با تبیین شخصیت و سنت و سیره نبوی رونمایی شود.

با تجدید احترام و مزید امتنان
حمیدرضا حاجی بابایی
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز