خبرگزاری کار ایران

تصادف شدید سواری زانتیا با پله‌های پل عابر پیاده

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۱۱

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با پله های پل عابر پیاده و فوت راننده زانتیا در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت ۰۴:۳۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف سواری زانتیا در مسیر شمال به جنوب جنت آباد رمپ همت غرب به مرکز فوریت های پلیسی، اعلام و تیمی از کارشناسان پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: گزارش اولیه حاکی از این بود که راننده خودروی سواری زانتیا با پایه های پل عابر برخورد و خودرو متوقف شده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده راننده خودروی زانتیا در محل تصادف فوت کرده بود، عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد علت حادثه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

وی توضیح داد: راننده زانتیا که با سرعت زیاد در این محور در حال حرکت بوده ، نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر خارج شده و به شدت با جدول و سپس با پایه های پل عابر پیاده برخورد کرده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست: در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز