خبرگزاری کار ایران

تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف تهران از امروز

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۹۷

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پرتردد و ریسک پذیر در گروه های ۳ و ۴ شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ۱۰آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روزگذشته جلسه ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه های ۳ و ۴ که شامل آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و.... است تعطیل شوند.

وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه ای به روسای اتحادیه های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز ۱۰آبان ماه تمدید شد.

سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه فعالیت صنوف گروه های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع می باشد، خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی های اندیشیده شده بازدیدهای غیر مترقبه از صنوف های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز