خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

افزایش دمای هوای تهران طی سه روز آینده

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۸۴

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا طی دو سه روز آینده در شهر تهران و همچنین روند کاهشی آن در روزهای بعد خبر داد.

«صادق ضیائیان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پایداری هوا در کشور، گفت: کماکان وضعیت پایدار را برای کل کشور در ۲ الی ۳ روز آینده خواهیم داشت و از روز دوشنبه، شمال غرب کشور مقداری وضعیت ناپایدار را خواهد داشت و در تهران تا روز چهارشنبه وضعیت پایدار شرایط جوی حاکم خواهد بود.

وی در رابطه با وضعیت آلودگی هوا در تهران و استان‌های دیگر ادامه داد: شرایط جوی برای انباشت آلاینده ها فراهم است.

ضیائیان بیان کرد: وضعیت دما در دو الی سه روز آینده برای شهر تهران افزایشی خواهد بود و از روز سه شنبه به بعد دوباره یک روند کاهشی پیدا خواهد کرد که این روند کاهشی و افزایشی آنقدر زیاد نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی در زمستان گفت: دمای هوای امسال در زمستان در بخش‌های مختلف کشور با هم فرق دارد اما انتظار داریم که زمستان نرمالی پیش رو داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: زمستان نرمال هم به این صورت نیست که هوا گرم باشد، بلکه یعنی زمستانی که هم هوای سرد دارد و هم اینکه امکان دارد چند روزی در آن هوا گرم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز