خبرگزاری کار ایران

دین پرست مطرح کرد:

تشریح اقدامات مراکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۸۴۹

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درباره مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک دین‌پرست، قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، درباره مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: همه موضوعات مرتبط با مشکلات تولیدی‌ها، تامین مواد اولیه، صدور مجوز و مشکلاتی که تولید کنندگان با آنها مواجه هستند در این مراکز بررسی می‌شوند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مراکز در راستای توافق وزیر کشور و وزیر صمت انجام شده است، ادامه داد: در 30 استان کشور این مراکز راه‌اندازی شده است و آخرین مرکز در استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود که در حال حاضر کار آزمایشی آن شروع شده است. محل این مراکز نیز در ادارات صعنت معدن استان‌ها است.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درباره نظارت بر این مراکز گفت: مهمترین رکن نظارتی وجدان کاری افرادی است که در این مراکز مستقر می‌شوند و درخواست کرده‌ایم افرادی انتخاب شوند که بدانند باید به واحدهای تولیدی کمک کنند.

دین‌پرست با اشاره به افتتاح یک مرکز ملی در همین زمینه خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز یک مرکز ملی را در تهران راه‌اندازی می‌کنیم. نمایندگانی ازستاد ملی رفع موانع تولید در این مرکز مستقر هستند و بر عملکرد دستگاه‌های خودشان نظارت می‌کنند. همچنین سامانه‌ای در همین راستا راه‌اندازی شده است که از لحظه ثبت تا برطرف شدن مشکلات در این سامانه ثبت و مورد بررسی قرار می‌گیرد همچنین دستورالعمل‌های آن نیز اعلام شده است. 

وی تصریح کرد: ستاد رفع موانع تولید از همه دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی درخواست کرده است تا نمایندگانی از آنها در این جلسات حضور داشته باشند و نظارت دقیق داشته باشند و اگر خللی ایجاد شود اقدامات لازم را انجام دهند.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید براینکه مصوبات ستاد لازم‌الاجرا است، خاطرنشان کرد: مشکلات ما در فرآیند اجرای مصوبات بود نه خود مصوبات البته ابتکار خوبی به خرج دادیم که ضمانت اجرایی مصوبات بیشتر خواهد شد. همچنین مصوباتی که قابلیت اجرایی نداشته و یا دارای شبهه هستند را ابلاغ نخواهیم کرد. در پایان هر جلسه از ستاد رفع موانع تولید نیز لیست دستگاه‌هایی که بی تفاوت بودند یا اقدامی را انجام نداده‌اند اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز