خبرگزاری کار ایران

لزوم برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۸۸

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کرد: کسانی که مورد اخافه مردم می شوند روشن است که باید با آنها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین" سیدعلیرضا ادیانی" در دیدار با امام جمعه مشهد ، اظهار داشت: پیام تبریک مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در تاریخ ناجا و پلیس کشور بی نظیر بود که فرمانده معظم کل قوا این چنین فرزندان خود را مورد لطف و تفقد قرار دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: در ابلاغ سلام مقام معظم رهبری کلید واژه هایی وجود دارد و این که نیروهای خوب و زحمتکش نیروی انتظامی با اقدامات بسیار خوب و ابتکاری در برخورد با منکرات به سطحی از توانمندی از جمیع جهات رسیده اند و توانسته اند تامین کننده امنیت مردم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کرد: کسانی که مورد اخافه مردم می شوند، روشن است که باید با آنها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی و دلبستگی اش به مبدا قدرت مشروع وجود دارد و در هر استانی اولین نظر و خواسته کارکنان انتظامی بهره مندی از توفیق دیدار با مقام معظم رهبری بوده و این نشانه دلدادگی ناجا به فرمانده معظم کل قوا و دلدادگی به سرچشمه قدرت و مشروعیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز