خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد:

لزوم برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۰۴۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید براینکه پلیس برای برقراری امنیت به خوبی به وظایف خود آشناست، گفت: بنده به نوبه خودم به شدت خواهان مبارزه با اراذل و اوباش هستم؛ هر فردی که موجب آزار و اذیت و ترساندن مردم شود باید برابر قانون با آن فرد برخورد و در نهایت مجازات شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" در مراسم رونمایی از 5 کتاب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته  ناجا به پیام محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب خطاب به فرمانده ناجا (به مناسبت هفته ناجا) اشاره کرد و گفت: طی سال های متمادی سابقه نداشته که رهبر انقلاب این گونه و خطاب به فرمانده ناجا هفته نیروی انتظامی را تبریک بگویند که این امر نشان از عملکرد خوب و زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران ما در نیروی انتظامی دارد.

وی با بیان اینکه بنده نیز به نوبه خودم هفته ناجا را به همه همکاران تبریک عرض می کنم و قدردان زحمات شبانه روزی آنها هستم، ادامه داد: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی چه زیبا گفت که " ما آسایش خود را مدیون تلاش های شبانه روزی پلیس هستیم".

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه همه  ما می دانیم که نیروهای مسلح  تحت اشراف و هدایت های رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" دائما در حال نوشدن و تحول و همچنین رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ایشان بیش از هر فرد دیگری به نیروهای مسلح اشراف دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: امروز مردم کشور ایران اسلامی به درستی امنیت را درک می کنند و آن را مرهون تلاش های سبزپوشان می دانند.

وی به برخورد پلیس با اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: بنده به نوبه خودم به شدت خواهان مبارزه با اراذل و اوباش هستم؛ هر فردی که موجب آزار و اذیت و ترساندن مردم شود باید برابر قانون با آن فرد برخورد و در نهایت مجازات شود.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه به طرح ناظر اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح هیچ کدام از ماموران ما با متخلفان برخورد فیزیکی نداشته اند اما در مقابل قانون شکنی نمی توانند بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: عده ای از معاندان در داخل و خارج از کشور به دنبال هجمه وارد کردن به ناجا  و تشویش اذهان عمومی هستند و اهداف خاصی را دنبال می کنند؛ دشمنان بدانند که در برابر حقایق باید تسلیم شوند و صدای حق ناجا را بشنوند و به ارزش های الهی تن دهند و مشکلات خود را رفع کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه پلیس برای حفظ امنیت است و با وظایف خود به درستی آشناست، تاکید کرد: برخی سیاه نمایی ها در فضای مجازی علیه ناجا تاثیری در روحیه جهادی و انقلابی ناجا ندارد چه بسا اراده ما را قوی تر نیز می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی همچنین گفت: ناجا برای برقراری امنیت هیچ مرزی رانمی شناسد و نمونه آن شهدایی است که تقدیم می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی به کارکنان از زحمات اصحاب رسانه در انعکاس تلاش های نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: انصافا اصحاب رسانه و رسانه ملی در انعکاس اخبار نیروی انتظامی خوش درخشیدند و زحمات خالصانه و بی منت ناجا را به صورت قابل قبول منعکس کردند.

گفتنی است، امروز از 5 کتاب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با عنوان  مجموعه گفتارها در تبیین ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی"، "از اربعین تا ظهور"، " الگوی رفتار حکیمانه پلیس"، "تحریم بی اثر" و " بیانیه گام دوم" با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی و سردار محمد ابراهیم ساور، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز