خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۶۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴ دلال بزرگ ارز در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده بودند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی در فضای مجازی، مشخص شد که ۴ تن از کاربران فضای مجازی با فعالیت های ارزی در فضای مجازی نقش عمده ای در تعیین قیمت وگرانی هاو نوسانات قیمت ارز دارند که شناسایی و دستگیری آنها در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها با تاسیس اتاق هایی در فضای مجازی در حوزه معاملات فردایی و کاغذی طلای آب شده و نرخ دهی بازار فعالیت دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی ۴ فرد فعال در فضای مجازی شناسایی شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، هویت این افراد شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر ۴ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: علی رغم افزایش ۱۰ دلاری انس جهانی طلا، دستگیری اعضای این باند تاثیر فاحشی بر کاهش تقاضای معاملات فردایی و ریزش محسوس قیمت طلا و سکه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز