خبرگزاری کار ایران

عوارض کسب شده از شهروندان برای ایجاد پارکینگ به نتیجه نرسیده است/ منطقه ۱۰ بالاترین بافت فرسوده تهران را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۸۳

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نسبت به اخذ عوارض پارکینگ از شهروندان منطقه ۱۰ و عدم ایجاد پارکینگ پس از گذشت شش ماه از سال تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ زهرا نژادبهرام در جریان دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۰ گفت: اقدام بسیار متناسبی در منطقه ده صورت گرفته و فضاهای بی‌دفاع شهری و بیش از ۲۰۰ نقطه در منطقه احصا شده است که از این تعداد ۷۵ درصد آن رفع و منجر به بازگشت امنیت و احساس آرامش در منطقه شده است.

او ادامه داد: مشخص‌ترین فضای بی‌دفاعی که ساماندهی شد گذر نواب است که با جلب نظر شهروندان نسبت به ارتقا آن اقدام شده است.

نژادبهرام افزود: منطقه ده به عنوان پایلوت در ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری در تهران معرفی شده است،‌ اما به رغم آنکه در شش ماهه نخست سال مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان بابت کسری پارکینگ از شهروندان در حوزه ساخت و ساز اخذ شده که براساس مصوبه شورا باید در یک حساب خاص برای ایجاد پارکینگ قرار می‌گرفت‌، اما تاکنون از این بودجه استفاده نشده و از شهردار تهران می‌خواهم که نسبت به اجرای مصوبه شورا اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه گفت: منطقه ۱۰ ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکلات موجود در منطقه به رغم تعداد بالای بافت فرسوده و آمار بالای نوسازی که در هر دو جایگاه اول را در تهران دارد،‌ همچنین تراکم جمعیت که  ۴۰۰ نفر در هکتار است اما ویژگی منحصر به فردی دارد و رونق،‌زندگی و حیات به صورت جدی در آن موج می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز