خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا دو روز آینده

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۴۸۶

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا دو روز آینده خبر داد.

«صادق ضیائیان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هوا شناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به انباشت آلاینده در کلانشهرها گفت: طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌کنیم که افزایش نسبی دما هم وجود دارد، در این مدت برای کلانشهرها و شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‌ و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعت اولیه‌ی روز انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده (28 و 29 مهر ماه) تداوم هوای پایدار خواهیم داشت، البته در روزهای تعطیل هم افزایش آلاینده‌ها را داشتیم و طبیعتا در روزهای کاری نیز به دلیل افزایش ترافیک افزایش این آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

ضیائیان در مورد وضعیت دمای هوای تهران بیان کرد: انتظار داریم قدری افزایش دما به ویژه در ساعت بعد از ظهر برای شهر تهران داشته باشیم.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: به احتمال زیاد در نوار شرقی کشور وزش باد شدید موقت را خواهیم داشت که ممکن است با خیزش گرد و خاک همراه باشد، از بعد از ظهر سه شنبه هم جریاناتی که از شمال وارد کشور می‌شود، روی غرب سواحل دریای خزر پدید می‌آید.

وی در پایان گفت: همچنین در روز چهار شنبه برای سواحل شمالی کشور، استان اردبیل، ارتفاعات رشته کوه‌ البرز مرکزی، استان آذربایجان غربی و  شمال آذربایجان شرقی انتظار بارش باران، کاهش دما و وزش باد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز