خبرگزاری کار ایران

توضیحات حناچی درباره انتصابات اخیر در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۷۹۴

شهردار تهران درباره انتصابات اخیر در شهرداری تهران که گلایه برخی اعضای شورا را در پی داشت، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه هم اندیشی امروز درباره اقداماتی که در شرایط کرونا در حال انجام هستیم توضیحاتی را ارائه کردیم. سوالاتی نیز اعضای شورای شهر درباره انتصابات هفته گذشته داشتند که توضیحات آن ارائه شد. 

حناچی ادامه داد: شرایط ما به لحاظ اقتصادی سخت است و باید تمهیداتی را به کار گیریم که با چیدمان تیم مدیریتی راحت تر بتوانیم عمل کنیم. 

شهردار در پاسخ به سوالی درباره صحبت های اعضای شورا درباره انتصابات اخیر گفت: سوالاتی مطرح بود و علت تغییرات توضیحات داده شد و فکر می کنم قانع کننده هم بود. شرایطی که داریم عادی نیست و شرایط حاد است و ناچاریم در این شرایط تصمیماتی را بگیریم تا بتوانیم از این وضعیت سخت اقتصادی عبور کنیم.

حناچی در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع کرونا رویکرد اداره شهر تهران چیست؟ گفت: ما هزار مرکز ورزشی داریم که بخش عمده آن در شرایط کرونایی بدون استفاده مانده است و این بدان معنا است که ما علاوه بر نداشتن درآمد هزینه هم می کنیم. یا برج میلاد عملا در شرایط حاضر تعطیل است و یا حمل و نقل عمومی با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کند و در این شرایط کمکی هم از طرف دولت دریافت نکردیم.

شهردار تهران ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی درآمدها نیز محقق نمی شود و مانند مربی هستیم که در دقیقه نود چند تعویض هم انجام می دهد چرا که هم باید شهر را اداره و هم پروژه اجرا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز