خبرگزاری کار ایران

لایحه دو فوریتی شهرداری درباره نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی به تصویب نرسید/ گلایه‌های هاشمی از شیوه ارائه لایحه

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۰۶

اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت لایحه اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی رای منفی داده و آنرا در غالب یک فوریت به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران، لایحه دوفوریتی شهرداری مبنی بر اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران به دوفوریت این لایحه رای منفی دادند. 

سید ابراهیم امینی، نائب رئیس شورای شهر تهران در جریان رای گیری به عدم ارائه توضیحات درباره این لایحه اعتراض داشت که محسن هاشمی گفتند آقای حناچی و معاونش در حدود ۲۰ دقیقه در جلسه هم اندیشی درباره آن توضیح دادند.

سپس اعضای شورای شهر تهران یک فوریت این لایحه را به رای گذاشتند. در این میان محمد سالاری درخواست ارائه یک تذکر آیین نامه‌ای را داشت که محسن هاشمی درخواست کرد پس از رای گیری این تذکر قرائت شود. 

سالاری خطاب به هاشمی گفت، اگر اجازه بدهید من این تذکر را بدهم چرا که خیلی مهم است و شهرداری قفل می‌شود. 

رئیس شورا در واکنش به این صحبت سالاری گفت: وقتی هماهنگ نمی‌کنند؛ خب بشود. درباره لایحه دو فوریتی از قبل با شورا صحبت می‌کنند، با کمیسیون‌ها مشورت می‌کنند و بعد ارائه می‌دهند، وقتی یکباره یک لایحه دو فوریتی ارائه می‌کنند، همین اتفاق رخ می‌دهد. حداقل این است که یک تلفن می‌زدند و موضوع را مطرح و یک آگاهی به شورا می‌دادند، نمی شود که ساعت ۹ صبح بیایند شورا و بگویند دو فوریتی را تصویب کنید.

هاشمی از اعضای شورا درخواست کرد به دلیل اهمیت موضوع به یک فوریت آن رای دهند تا در کمیسیون ها رسیدگی شود و در دستور جلسه هفته آینده شورا قرار گیرد. 

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر به یک فوریت این لایحه رای موافق دادند. به موجب این لایحه که یک فوریت آن به تصویب رسید، در صورت تمایل مودیان به پرداخت نقدی و یک جای بدهی خود مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی به میزان ۲۵ درصد خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز