خبرگزاری کار ایران

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران درگذشت استاد شجریان، خسرو آواز ایران را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۱۳

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در پیامی درگذشت اسطوره بزرگ هنر، موسیقی و آواز ایران زمین استاد محمد رضا شجریان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، متن پیام دکتر علیرضا زالی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

برسان باده که غم روی نمود ای ساقی
این شبیخون بلا باز چه بود ای ساقی

دریغ و افسوس بسیار که اطلاع یافتم که خسرو آواز ایران و نماد و نماینده اصیل فرهنگ ایران زمین، هنرمند بزرگ و چهره شاخص فرهنگ و هنر ایران استاد محمد رضا شجریان، به دیدار معشوق شتافته است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به هموطنان عزیز و دوستداران فرهنگ و ادبیات پارسی و ابراز همدردی عمیق با خانواده جلیل‌القدر استاد شجریان، از درگاه یگانه هستی بخش علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت می‌کنم.

نام او به یقین در آینده نیز همچنان خواهد درخشید چنانکه میراثی گرانقدر در گذشته و حال داشته است.

محمدرضا شجریان برای هر ایرانی و هرکس که در دور و نزدیک این سرزمین به ادب و زبان فارسی و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی دلبسته است، یک نام همواره مانا است.

 این ضایعه سنگین را به خانواده، دوستان، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و همه شهروندان ایرانی تسلیت می‌گویم و برای آن هنرمند برجسته از خداوند بزرگ آمرزش مسالت دارم.

خداوندا به برکت نوای ملکوتی و آواز روحانی این فقید عزیز؛ که در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دیار حق شتافت، او را مشمول رحمت و مغفرتت قرار ده

دکتر علیرضا زالی

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز