خبرگزاری کار ایران

تذکر به حناچی درباره کم‌کاری در ایجاد تبلیغات محیطی مناسب بمناسبت درگذشت استاد شجریان

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۵۹۴

عضو شواری شهر تهران گفت: به شهردار تهران به دلیل تاخیر و کم کاری در اقدامات جاری تذکر داده می‌شود و انتظار می‌رود جهت جبران تعلل و اقدامات محدود انجام شده هرچه سریعتر فضاهای تبلیغاتی محیطی از جمله در ایستگاه‌های مترو و بیلبوردهای بزرگ‌ راهی به صدا و تصویر استاد شجریان مزین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ ناهید خداکرمی در جریان دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت:‌ فقدان استاد پرآوازه هنر و موسیقی ایران،‌ محمدرضا شجریان کشور را در سوگی عمیق فرو برد و در کنار این مصیبت تلخ،‌ آنچه بر اندوه عمومی نسبت به درگذشت استاد شجریان شاهد هستیم،‌ تفاوت و شکاف عمیق بین فرهنگ عمومی و فرهنگ رسمی کشور است که نشان داد مردم چندین گام فراتر از مسئولین حرکت می‌کنند و خواسته‌هایشان بسیار متفاوت از دستروالعمل‌های فرهنگسازی رسانه ملی است.

او ادامه داد: اگر مسئولین و سیاست‌گذاران فرهنگی،‌ اجتماعی به این امر توجه نکنند و با این امر همراه نشوند،‌ آینده خوبی برای کشور متصور نیست. شورای پنجم یکی از معدود نهادهایی است که برمبنای خواسته شهروندان تهرانی شکل گرفته است و مسئولیت رای بی‌سابقه آنان،‌ به این شورا بر دوش ما در شرایط فعلی بسیار سنگینی می‌کند. 

خداکرمی گفت: در این شرایط پاسخگویی به عواطف،‌نیازها و احساسات شهروندان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تبلیغات محیطی مناسبتی گفت: تبلیغات محیطی مناسبتی ضمن انعکاس رویکردهای فرهنگی،‌ می‌تواند تاثیر مثبتی هم در هدفمند شدن زندگی کودکان و نوجوانان و الگوسازی برای سبک زندگی آنان باشد. در این شرایط انتظار می‌رفت که شهرداری به فوریت،‌ و به طور وسیع فضاهای عمومی پایتخت را با تصویر و صدای استاد شجریان عطرآگین کند که متاسفانه شاهد تعلل و کم کاری در این حوزه هستیم.

او افزود: در گذشته برای آیت الله صانعی هم این اتفاق رخ داد. 

خداکرمی افزود: شهر تهران متعلق به مردم است و شیوه آرایش و پیرایش برای مناسبت‌ها یمختلف بر عهده شهرداری است که باید بر اساس علایق و نیازهای شهروندان به انجام برسد. فقدان نابغه موسیقی ایران‌،استاد محمدرضا شجریان کشور را در سوگی عمیق فرو برده است که برای تسکین آلام شهروندان تهرانی و همراهی با خانواده عزیز ایشان،‌ برای باید بیلبوردها و فضای تبلیغاتی در اختیار شهرداری به تصویر و صدای استاد مزین شود. 

عضو شورای شهر تهران افزود: ضمن تشکر از شهردار محترم در اختصاص معدود بیلبوردها و صفحه نمایش‌های شهری به این امر، به ایشان به دلیل تاخیر و کم‌کاری در اقدامات جاری تذکر داده می‌شود و انتظار می‌رود جهت جبران تعلل و اقدامات محدود انجام شده هرچه سریعتر فضاهای تبلیغاتی محیطی از جمله در ایستگاه‌های مترو و بیلبوردهای بزرگ‌راهی به صدا و تصویر استاد شجریان مزین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز