خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در واکنش به سرانجام ساخت ۴۰ کلانتری:

هنوز ۴۰ آجر برای ایجاد کلانتری در تهران روی هم گذاشته نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۶۵

رییس پلیس تهران بزرگ درباره ایجاد کلانتری در تهران گفت: قرار بود در گام اول در تهران ۴۰ کلانتری ایجاد شود، اما هنوز ۴۰ آجر هم روی هم گذاشته نشده است.

"سردار حسین رحیمی" رییس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا از ظرفیت نگهبانان محله در طرح پاکسازی و ایمن سازی محلات استفاده می شود، گفت: در این طرح از ظرفیت پلیس افتخاری استفاده می کنیم، نه نگهبانان محله. 

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها مجموعه ای که در طرح ایمن سازی و پاکسازی محلات استفاده می کنیم پلیس  های افتخاری هستند که با مجموعه نیروی انتظامی همکاری دارند. 

وی همچنین درباره همکاری نیروهای بسیج با نیروی انتظامی تصریح کرد: در حال حاضر اقدام خاصی صورت نگرفته است، اما قصد داریم از ظرفیت بسیج برای گشت ها استفاده کنیم. 

رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری کلانتری در تهران افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی در این خصوص با نیروی انتظامی همکاری نکرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی کلانتری ها در تهران باید به ۲۰۰ کلانتری برسد، ادامه داد: اگرچه استانداری تهران پیگیری های خوبی در این زمینه داشت، اما متاسفانه تا این لحظه هیچ دستگاهی همکاری و همراهی لازم را نداشت و مصوبه شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور در خصوص ایجاد کلانتری هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: قرار بود در گام اول ۴۰ کلانتری فعال شود، اما هنوز ۴۰ آجر هم روی هم گذاشته نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز