خبرگزاری کار ایران

تقی زاده خبر داد؛

کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی مشکل عمده عدم رعایت پروتکل‌ها در محور اسلامشهر_تهران

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۲۹

معاون عمرانی استانداری تهران از ارائه تسهیلات به منظور رعایت هرچه بیشتر موارد بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران درباره رعایت نشدن فاصله‌های اجتماعی در ناوگان عمومی شهر‌های حومه استان تهران گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته‌های امنیتی و اجتماعی، ابلاغیه‌هایی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی از جمله ماسک برای سوار شدن در وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی ابلاغ شد و نظارت‌هایی نیز صورت گرفت.

وی به رعایت نکردن موارد بهداشتی در مسیر‌های مسافرخیز اشاره کرد و ادامه داد: بعضاً در برخی از مسیر‌ها که شامل اتوبوس‌های خصوصی هستند مشاهده می‌شود که موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود و میزان مسافران این اتوبوس‌ها بیش از استاندارد است که این موضوع ناشی از پرمتقاضی بودن مسیر‌های مذکور است.

به گفته معاون عمرانی استانداری تهران در این هفته، ابلاغیه‌های مجددی به شهرداری‌های سراسر استان و سازمان اتوبوسرانی به منظور رعایت موارد بهداشتی ارسال شده است.

تقی زاده با بیان اینکه به دلیل محدودیت ظرفیت برخی از ناوگان‌ها و حجم بالای تقاضا در برخی از مسیرها، موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: بخش خصوصی تقاضایی به دلیل اقتصادی نبودن این مسیر‌های پر تردد و مسافرگیری در آن‌ها داشته است که با شهرداری‌ها و معاونت عمرانی کشور پیگیر جلوگیری از متضرر شدن آن‌ها و ارائه تسهیلاتی برای این منظور هستیم تا مشکلات موجود مرتفع شوند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های اتوبوسرانی شهرداری‌ها مکلفند که بر اساس این ابلاغیه، رعایت موارد بهداشتی و نظارت‌ها را انجام دهند، خاطرنشان کرد: محور اسلامشهر - تهران از جمله مسیر‌هایی است که تذکر‌ها و اخطار‌هایی به منظور رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی به آن‌ها داده شده است که کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، مشکل عمده آن هاست که برای این منظور نیز تمهیداتی را درنظر گرفته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز