خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

ماموریت‌ اصلی کمیته امداد اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان است

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۴۴

​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان است.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری در مراسم آغاز  فعالیت پویش موکب اشتغال محرومان، گفت: از واژه موکب برای مشارکت مردمی و محرومیت‌زدایی استفاده شده است.

وی ادامه داد: اشتغال‌زایی موجب حل مشکلات اجتماعی نیز می‌شود و یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد، اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که ۶۳ درصد مددجویان کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار هستند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان راهبر موظف است برای آن‌ها شغلی ایجاد و این افراد را توانمند کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با موافقت بانک مرکزی مقرر شده است کارآفرینان اگر ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را شاغل کنند، ۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

بختیاری گفت: ۷۰۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد از سال ۷۳ تا ۹۷ از چرخه این نهاد خارج شدند و به خودکفایی رسیدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: افرادی که از کمیته امداد تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند، ۹۰ درصد اقساط بانکی خود را پرداخت کرده‌اند و این افراد خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز