خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رنجبر خبر داد:

دو تصادف همزمان در تونل توحید

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۶۴

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از وقوع دو تصادف همزمان در مسیر جنوب به شمال تونل توحید خبر داد و گفت: سرعت زیاد و عدم توجه به جلوی این خودروها باعث تشدید ترافیک صبحگاهی در این محدوده شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۱۷ صبح امروز  وقوع دو  فقره تصادف همزمان در مسیر جنوب به شمال اتوبان نواب  به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: یک تصادف دو وسیله ای و  یک تصادف سه وسیله ای همزمان در داخل تونل توحید به وقوع پیوسته که هر دو خودرو غیر قابل حرکت می باشند. 

سرهنگ رنجبر  رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد: در تصادف اول که بین پراید و پژو رخ داد پژو به شدت آسیب دید و علت تصادف نیز عدم توجه به جلو از سوی خودروی پژو اعلام گردید.

وی گفت: در تصادف همزمان بعدی که چند متر پایین تر رخ داد سه وسیله با یکدیگر برخورد کردند که وانت پیکان و پراید را مجدد یکدستگاه پژو به علت سرعت زیاد چندین متر به جلو پرت می کند و خود پژو نیز دچار خسارت شدید می گردد.

 با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار دو سواری پژو  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب رازقی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل  رانندگان غیر مقصر گردید.

وی از رانندگان خواست در حین حرکت از عجله و شتاب بپرهیزند و در هنگام تردد در تونل ها به علت محدودیت ها از هرگونه سرعت و سبقت که موجب بر هم خوردن نظم عبور گردد جدا خودداری نموده تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز