خبرگزاری کار ایران

تذکر به حناچی درباره پرونده املاک نجومی/اقدامات لازم برای باز‌پس‌گیری حقوق شهرداری صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۹۴۸

شهردار تهران درباره عدم انجام اقدامات لازم و موثر در جهت بازپس‌گیری حقوق شهرداری از پرونده املاک نجومی از رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تذکر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سید محمود میرلوحی، در جریان دویست و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: با گذشت بیش از سه سال از طرح مساله املاک نجومی و گزارش بازرسی کل کشور از نحوه و میزان واگذاری تعداد قابل توجهی ملک شهرداری به افراد،‌مدیران سابق شهردار ی و اشخاص خاص که ارتباط اداری با شهرداری نداشته‌اند و انتظار افکار عمومی درخصوص اطلاع‌رسانی در این موضوع به نظر می‌رسد اقدامات لازم و موثر در جهت بازپس‌گیری حقوق شهرداری صورت نگرفته است. 

او با بیان اینکه مجوز تخفیف تا ۵۰ درصد قیمت کارشناسی ملک نمی‌تواند به مدیران و اشخاص خارج از شهرداری تعمیم داده شود، ادامه داد: تشکیل تعاونی به نام شهرداری و اشخاصی که رابطه اداری با شهرداری نداشتند محل تامل و بررسی حقوقی است. 

میرلوحی تصریح کرد: با لحاظ جوانب فوق و مطالعه فهرست ارسال شده از طرف سازمان املاک مشخص می‌گردد که حدود ۲۲۰ نفره افراد تحت عناوین مختلف از این تخفیفات که برخی رقم چند میلیارد تومانی می‌باشد برخوردار شده‌اند. 

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع در شعبه ۱۵ دادرسی کارکنان دولت مطرح است افزود: با توجه به پرونده اخیر و محکومیت بازپرس شعبه مذکور خواهشمند است گزارش اقدامات حقوقی و قضائی در جهت استرداد حقوق شهرداری و دریافت  وجوه مذکور را جهت اطلاع شورا ارائه فرمائید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز