خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات فوری به مناطق کمتر توسعه یافته استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۸۷

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در استان تهران مناطقی داریم که این اماکن تحت عنوان مناطق کمتر توسعه یافته یا اصطلاحا حاشیه نشین تشکیل شده اند و بنای مدیریت کلان استان و شخص استاندار بر این است که خدمات فوری به ساکنان این مناطق داده شود.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام روابط عمومی استانداری تهران، شکرالله حسن بیگی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی و زنان و خانواده شهرستان‌های شرق استان تهران اظهارداشت:  در استان تهران مناطقی داریم که این اماکن تحت عنوان مناطق کمتر توسعه یافته یا اصطلاحا حاشیه نشین تشکیل شده اند و بنای مدیریت کلان استان و شخص استاندار بر این است که خدمات فوری به ساکنان این مناطق داده شود.

وی افزود: در همین راستا جلسات منطقه‌ای را میان حوزه سیاسی استانداری و فرمانداران و معاونان سیاسی شهرستان‌های استان با حضور دیگر ادارات و نهاد‌های مرتبط تشکیل دادیم به صورت شهرستانی موضوعات موجود در این حوزه را مرور کردیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: مشکلات این مناطق به صورت تقریبا کامل شناسایی شده اند و اطلاعات به دست آمده به ادارات و دستگاه‌های متولی اعلام خواهد شد تا در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کارگروه‌های مرتبط با این مسائل و مشکلات، طرح‌های کاربردی تهیه شده و تامین اعتبار انجام شود و تلاشمان بر این است که مسائل و مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز