خبرگزاری کار ایران

ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران از کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۷۳

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی کیفیت خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترانتی این مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا، کارمند رتبه ۱۵ "زینب تابانژاد" اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که می تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.

رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا عنوان کرد: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا فراهم شد.

وی عنوان کرد: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با مراجعه به آدرس اینترانتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.

تابانژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز